Vásárlás menete
Keresse meg az Önnek megfelelő terméket, majd nyomja meg az „Ajánlatkérés" gombot. A vásárlás folyamatát lépésről lépésre itt találja:
Árajánlatkérés / rendelés menete:
1. Ajánlatot kérhet írásban (e-mail-ben vagy telefaxon) illetve szóban (személyesen vagy telefonon keresztül).
2. Munkatársunk az Ön ajánlatát minden esetben írásos formában készíti el, és az Ön által kívánt módon (fax, e-mail) juttatja el Önhöz.
3. Az írásos árajánlat ajánlat már tartalmazza a fuvardíjat, a csomagolási és egyéb költséget is.
4. Amennyiben az ajánlat után a vásárlást nem személyesen szeretné lebonyolítani, az ajánlatra e-mail-ben vagy fax-on válaszolva rendelheti meg az abban szereplő termékeket.
5. A megrendelése alapján munkatársunk telefonon felveszi Önnel a kapcsolatot, majd egy rövid egyeztetés után elkészíti a számlát, aminek másolatát e-mail-ben vagy faxon juttatja el Önhöz.
6. Fizetés
A számla kiegyenlítésére többféle lehetőség kínálkozik:
- átutalhatja cégünk bankszámlaszámára:14100024-66074649-01000001
- amennyiben inkább készpénzben fizetné be az összeget, de ezt nem a telephelyünkön kívánja megtenni, a számla ellenértékét befizetheti számlaszámunkra, bármelyik Volksbank fiókban
- személyesen, cégünk telephelyén kiegyenlítheti a számla ellenértékét.
7. Szállítás
A számla kiegyenlítése után az előre egyeztetett időpontban az árut leszállítjuk a megadott helyszínre (illetve amennyiben nem kért szállítást telephelyünkön átveheti azt).
Természetesen amennyiben bizonytalan, vagy csak tanácsot kérne, lépjen kapcsolatba munkatársainkkal, akik szívesen segítenek Önnek az alábbi telefonszámon: +36-33-509-985